TERMENI ȘI CONDIȚII

Noţiuni introductive

Utilizarea pe tot parcursul prezenţilor termeni şi condiţii a cuvântului "TQH" va identifica compania Sharky Solutions LTD în calitate de FURNIZOR.

Serviciile oferite de TQH se adresează persoanelor fizice, persoanelor juridice, instituțiilor juridice etc. care au capacitatea juridică de a face parte dintr-o colaborare contractuală, având în continuare calitatea de CLIENT.

Toți clienții TQH sunt obligați să cunoască și să respecte acești termeni, orice încălcare duce la suspendarea serviciilor oferite și a contului de client cu sau fără notificare prealabilă și fără restituirea sumelor plătite.

TQH își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Indiferent de înștiințările prealalabile, utilizarea serviciilor reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la aceste modificări.

Condiții generale

Optând pentru înregistrare, sunteți obligat să ne furnizați numele corect, adresa și alte informații utile. Folosirea unor date false sau refuzul de actualizare poate duce la invalidarea contului sau la imposibilitatea de a vă contacta. Informațiile pe care le furnizați trebuie să fie corecte, actuale și reale.

Prin accesarea contului dvs. și utilizarea parolei personale, sunteți responsabil pentru toate acțiunile rezultate din utilizarea acestora. TQH nu poate fi responsabil pentru erorile cauzate de neglijența clienților în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea contului. Sunteți responsabil pentru confidențialitatea contului și aveți obligația de a nu dezvălui datele dvs. (în special informațiile necesare autentificării) unei persoane neautorizate care utilizează contul. Vârsta minimă este de 14 ani sau mai mare. Dacă nu aveți 14 ani, nu aveți dreptul de a utiliza serviciile noastre. Dacă aveți între 14 și 18 ani, trebuie să aveți permisiunea părinților / tutorelui legal pentru a utiliza site-ul și serviciile noastre. Nu ne asumăm răspunderea sau responsabilitatea în privința vârstei clienților.

Aveți obligația de a nu dezvălui sau să copiați diferitele aplicații software pe care le-am implementat în serviciile noastre.

Totodată, serviciile achiziţionate nu se pot schimba între clienţi.

Politica de utilizare a serviciilor

Modul de utilizare al serviciilor de către client, puse la dispoziție de TQH, poate afecta buna funcționare a echipamentelor și a rețelei, lucru ce ne afectează dorința de a furniza doar servicii de calitate tuturor clienților. Prin urmare, următoarele activități sunt interzise:

  • folosirea serviciilor în vederea creării sau transmiterii de viruşi informatici, WORMS, FLOOD, Mail BOMB, Port SCAN sau angajarea în atacuri de tip DoS;
  • utilizarea de scripturi pentru proxy sau IRC, sau de tipul FormMAIL, PhpSHELL sau altele similare, inclusiv scripturi comerciale ce conţin brese de securitate cunoscute, Chat ROOM, Chat WAP, boţi IRC EGG Drops, Trackere TORRENT, Top SITE-URI, Jocuri ONLINE;
  • colectarea de informații personale pentru utilizare ilegală;
  • accesul neautorizat la date, sisteme sau reţele (PHISHING, SPOOFING, PROXY, HACKING, SNIFFING etc), incluzând orice încercare de a proba, scana sau testa vulnerabilitatea sistemului ori a reţelei sau de a creea breşe de securitate fără autorizarea proprietarului reţelei sau sistemului;
  • orice intervenţie asupra serviciului furnizat către un utilizator, asupra unui server ori reţele precum: Mail BOMB, FLOOD, acţiuni deliberate de supraaglomerare a sistemului;
  • falsificarea pachetelor TCP-IP;
  • încărcarea fișierelor virusate, corupte sau orice alt software sau aplicație similară;
  • restricționarea sau împiedicarea unui alt client să utilizeze serviciile TQH;
  • recoltarea sau colectarea a unor informații sau adrese de mail ale terțelor părți fără consimțământul acestora;
  • instalarea de module / extensii care modifică negativ performanța serviciului, module care au probleme de securitate, module menite să adauge jucători virtuali (roboți);
  • rularea scripturilor la intervale de timp mai mici de 5 minute;
  • utilizarea serviciilor într-un mod defectuos / abuziv rezultând dificultăți în rețea;
  • utilizarea serviciilor pentru încălcarea altor activități interzise de legislația română în vigoare;

Politica de continuț

Serviciile oferite de TQH vă oferă posibilitatea de a încărca, implementa și opera aplicații atât pentru uz privat, cât și comercial.

Este responsabilitatea clientului să își verifice propriile informații pentru a respecta drepturile de autor și mărcile comerciale. Clientul este obligat să nu publice conținut care încalcă drepturile terților sau legile aplicabile.

Echipamentele și rețeaua TQH pot fi utilizate numai în scopuri legale.

Transmiterea, stocarea sau distribuirea oricăror informații, date sau materiale care încorporează dispozițiile legale în vigoare sau care, direct sau indirect, pot facilita încălcarea oricărei dispoziții legale, este interzisă.

Sub nici o formă şi în nici o circumstanţă serviciile oferite de TQH nu vor fi utilizate pentru:

  • materiale sau conţinut informaţional care încalcă drepturile de autor, drepturile asupra mărcilor precum şi orice alt drept de proprietate intelectuală aparţinând unei terţe persoane;
  • nuditate, pornografie infantilă, orice imagine sau text cu conținut sexual sau obscen, fără a respecta condițiile legale în vigoare;
  • viruși, troieni sau altele similare;
  • software piratat sau care se adresează celor care piratează software ori practică orice activități similare;
  • amenințări, abuzuri, hărțuire, declarații calomnioase;
  • orice imagine sau text destinat să încurajeze xenofobia;
  • text sau materiale de natură violentă;
  • conținut defăimător, jignitor, denigrator sau calomniant;
  • conținut rasial sau discriminatoriu;
  • conținut înșelător, fals, derutant sau fraudulos;
  • conținut care invadează confidențialitatea unei terțe părți sau îi încalcă drepturile legale;
  • conținut vulgar, obscen, indecent sau ilegal;

Clientul se angajează să răspundă solicitărilor privind reclamațiile formulate de terți cu privire la conținut în termen de 24 de ore de la primirea notificărilor. TQH nu este obligat să verifice sau să revizuiască conținutul publicat de clienți. TQH își rezervă dreptul de a elimina sau modifica la discreția sa orice conținut al clientului care este determinat că încalcă acești termeni și condiții cu sau fără o notificare prealabilă.

În cazul în care clientul colectează/procesează date personale este responsabilitatea sa să se asigure că această colectare / prelucrare respectă legislația în vigoare.

Integritatea datelor

Clientul va avea acces la conturi printr-o combinație de e-mail și parolă.

Acesta este responsabil pentru păstrarea în siguranță a acestor date și a altor informații sensibile. Clientul va fi responsabil pentru orice abuz făcut prin utilizarea autorizată sau neautorizată a acestor date. TQH nu își asumă responsabilitatea pentru protecția dispozitivului electronic personal utilizat pentru a accesa conturile / serviciile contractate. Este responsabilitatea clientului să se asigure că atât aplicațiile instalate/utilizate pe conturile de găzduire cât și propriile dispozitive sunt actualizate și securizate. TQH nu își asumă responsabilitatea pentru încălcările de securitate ale aplicațiilor instalate de client și pentru orice daune cauzate de funcționarea acestora.

Responsabilitatea pentru aceasta revine administratorului și dezvoltatorului de aplicații.

Trebuie remarcat faptul că nu oferim nicio garanție pentru integritatea copiilor de rezervă și singura responsabilitate pentru existența copiilor de rezervă a datelor este clientul.

Clientul este responsabil pentru menținerea securității a contului de client și a datelor de autentificare. Clientul este responsabil pe deplin de activitățile ce se desfășoară în contul său și orice acțiuni în legatură cu serviciul închiriat.

Sunteți de acord să notificați TQH cu privire la orice acces neautorizat sau alte încălcări ale securității. TQH nu își asumă responsabilitatea pentru orice pierdere sau deteriorare legată de posibilitatea clientului de a o remedia. TQH nu este răspunzator, în niciun fel pentru acțiunile sau omisiunile clientului sau ale utilizatorilor resurselor serviciului, nici măcar în cazul daunelor cauzate în vreun fel de aceștia din cauza acțiunilor sau omisiunilor. Dacă unele compensații sau amenzi vor trebui plătite și nu numai, clientul va fi obligat să plătească aceste sume și nu TQH.

TQH nu verifică conținutul încărcat, stocat sau transferat de către client sau orice altă terță parte și, prin urmare, nu poate fi considerat responsabil în niciun fel pentru acest lucru.

Totuși, în condițiile în care TQH este notificat de o autoritate competentă în conformitate cu dispozițiile procedurale civile / penale relevante, pot fi luate măsuri imediate pentru a elimina sau a bloca accesul la același conținut care face obiectul notificării.

Rambursări și solicitări de anulare a serviciilor

Clientul are dreptul de a solicita o rambursare numai dacă serviciul nu a fost activat. În momentul în care serviciul comandat a fost activat returnarea nu mai este posibilă.

În cazul în care clientul nu mai dorește să utilizeze un serviciu furnizat de TQH, are posibilitatea de a trimite o cerere de anulare direct din contul său, prin care acesta alege ca serviciul să fie anulat imediat sau la finalul perioadei de facturare, însă returnarea nu mai este posibilă. După procesarea solicitării trimise, toate datele încărcate în acel serviciu vor fi șterse definitiv. De asemenea, un serviciu anulat nu poate fi reactivat după procesarea cererii de anulare.

Protecție împotriva atacurilor cibernetice

TQH dispune de echipamente de protecție împotriva atacurilor cibernetice. Este bine cunoscut faptul că un atac nu poate fi complet eliminat, ci doar detectat și filtrat cu ajutorul unor echipamente special configurate.

În momentul sesizării unui atac de tip DDoS în retea, echipamentele noastre vor declansa filtrarea și atenuarea atacului. Datorită filtrării, unele cereri valide pot fi anulate, ceea ce poate duce la o încetinire sau întrerupere pentru o perioadă de timp a activității serviciilor alocate pe sistemul atacat. Întreruperile generate de astfel de incidente nu includ timpii de nefuncționare.

Ne rezervăm dreptul de a închide imediat serviciile care primesc atacuri de intensitate considerabilă.

Suportul tehnic

Clientul beneficiază de asistența oferită de TQH numai dacă serviciul pentru care solicită suportul este activ și nu are facturi restante.

Asistența tehnică este furnizată strict prin intermediul sesizărilor de asistență deschise pe site.

Timpul de răspuns poate varia în funcție de complexitatea problemei și de nivelul cererilor de asistență deschise la momentul dat. TQH încearcă să ofere cel mai scurt timp de răspuns posibil pentru solicitările transmise, dar uneori acest timp poate crește și până la câteva zile lucrătoare, în funcție de complexitatea problemei.

Ne rezervăm dreptul de a întrerupe definitiv asistența oferită în următoarele cazuri: limbaj indecent și comportament de orice fel pentru membrii echipei noastre de asistență, abuz de cerințe de asistență. De asemenea, în astfel de cazuri, TQH poate închide contul clientului cu sau fără notificare prealabilă.

Asistența tehnică este furnizată în limitele cunoștințelor, respectiv experiențelor pe care le avem în domeniul respectiv, precum și în ceea ce privește aplicațiile / dispozitivele etc.

Nu suntem obligați să oferim servicii de asistență pentru diferite software-uri / platforme etc instalate de client în serviciile noastre, acestea nefiind parte a serviciului propriu oferit de TQH.

În cazul serviciilor de găzduire a jocurilor, din nou, nu suntem obligați să oferim servicii de asistență pentru lucruri legate de joc, precum pluginuri, jocul în sine sau altele care nu sunt strict legate de serviciul pe care îl oferim. În cazul serverelor dedicate sau virtuale, asistența oferită de TQH este de bază - nu putem opera în server pentru a instala / configura diverse utilități / programe / patch-uri.

Plăți și facturare

În funcție de serviciul ales, perioada de facturare poate varia. Toate plățile vor fi efectuate pe baza facturilor proforma emise de TQH. Contravaloarea facturii se achită la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 7 zile calendaristice de la data emiterii facturii proforma. Clientul este de acord să achite contravaloarea serviciilor în avans față de perioada de timp în care acestea sunt furnizate.

O factură achitată parțial, nu va fi considerată o factură CONFIRMATĂ. În fapt, serviciile nu vor fii prelungite. Solicitările de recalculare a scadenței pe baza unei plăți parțiale nu vor fi luate în considerare, cu alte cuvinte: serviciile nu vor fi prelungite în suma calculată pe zile de utilizare.

Doar după plata facturii putem furniza serviciul, plata efectuându-se în avans pentru toate serviciile oferite de noi.

Dacă factura nu va fi achitată în termenele stabilite, atunci avem dreptul să întrerupem calitatea de client pe site-ul nostru și să denunțăm.

Pentru a intra în posesia serviciilor, datele de acces pentru serviciul achitat vor fi furnizate în e-mailul asociat contului dvs. În funcție de serviciul achiziționat, e-mailul cu datele de acces poate fi primit imediat după plată, în cazul produselor cu activare automată sau în maximum 3 zile lucrătoare în cazul produselor fără activare automată.

Plățile prin transfer bancar se efectuează la cursul valutar ING al zilei generării facturii. Pentru confirmare, vă rugăm să ne contactați printr-o sesizare de asistență, utilizând codul de referință.

Limitarea răspunderii

TQH nu poate fi considerat responsabil pentru daunele cauzate de indisponibilitatea temporară a echipamentelor sau a rețelei, indiferent de motivul întreruperii. Această prevedere include și daune care rezultă din deteriorarea sau pierderea datelor.

Clientul este de acord să garanteze și să ne considere nevinovați în legatură cu orice pretenții, daune, incluzând, fără a se limita la acestea, daunele cauzate terților, rezultate ca și consecință a utilizării serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.

Nu garantăm că serviciile noastre nu vor fi întrerupte sau nu vor fi fără erori. Serviciile noastre sunt oferite fără nicio garanție de vreun fel. Sunteți strict responsabil pentru fișierele pe care le încărcați în serviciile noastre.